Anmälan

Anmälan till aktivitet arrangerad av Fagersta Scoutkår eller aktivitet där kåren deltar. OBS - Vi önskar en anmälan per deltagare!

Ange aktivitetens namn enligt inbjudan
MIN AVDELNING ÄR(Obligatoriskt)
Ange förnamn samt efternamn
Ange om det är någon mat som du inte tål eller inte kan äta.
Ange annat som ledaren behöver veta tex om du behöver någon medicin eller om du är allergisk mot något.
TELEFON TILL VUXEN ANHÖRIG UNDER TID FÖR AKTUELL AKTIVITET - (Eller deltagare om du är över 18 år)
E-POST TILL VUXEN ANHÖRIG UNDER TID FÖR AKTUELL AKTIVITET - (Eller deltagare om du är över 18 år)
Transport - Vid aktiviteter där vi behöver hjälp med transporten.
Ange om du kan ställa upp och skjutsa
Medgivande för lagring och publicering av bild och film för barn(Obligatoriskt)
Vi vill fota eller filma ditt barn för att berätta om Scouterna. Vi vill ge fler möjlighet att uppleva scouting och behöver levandegöra berättelsen om vår verksamhet i kommunikationen. Bilderna på ditt barn kommer inte användas i något annat syfte än att berätta om scouting. Bilderna sparas för att kunna publiceras på till exempel på kåren, på scouterna.se, i media eller tryckta flyers och affischer. De kan också användas i sociala medier som används av Scouterna nationellt och lokalt.